مشاوره سئو

امروزه بیشتر مردم با توجه به سهولت خرید از اینترنت بیشتر به خرید آنلاین روی آورده اند. البته این شامل نیازهای خدماتی آن ها نیز میشود، همه ما شخص یا اشخاصی را میشناسیم که بیشتر نیازهایشان را آنلاین رفع میکنند یا حداقل خودمان چندباری در فروشگاه های آنلاین گشت و گذار کرده ایم.

اهمیت سئو

ایران طبق سرشماری سال ۹۹ هشتاد و دو میلیون نفر جمعیت دارد. از این جمعیت بیش از ۷۰درصد حدود ۶۰ میلیون نفر به اینترنت دسترسی داشته و از آن استفاده میکند، این یعنی یک جامعه هدف بسیار بزرگ! البته هیچ جای نگرانی نیست، همیشه میتوان قسمتی از این بازار را بدست آورد ما در این مسیر همراه شماییم.
مشاورین ما در راش وب تمام آنچه که شما برای مشاوره سئو نیاز دارید را در اختیارتان خواهند گذاشت. دیجیتال مارکتینگ میتواند گزینه بسیار مناسبی برای هدف قرار دادن همه اقشار مختلف جامعه باشد، چرا که اینترنت و فضای مجازی برون حد و مرز بوده و محدوده سنی ندارد. اولین گام داشتن یک سایت جامع و کامل از خدمات و محصولات است. 

تیم طراحی ما میتواند با در نظر قرار دادن اهداف و نیازهای شما، سایت دلخواه شما را طراحی نماید. پس از طراحی سایت نوبت به بهینه سازی آن است. معمولا پروژه های ما از ۶ ماه تا یکسال بطول میانجامند تا به هدف (صفحه اول) برسند. از فاز آشنایی اولیه با پروژه تا درک آن ۶ مرحله بصورت مداوم و ماهانه طی میشود که مرحله آخر آن گزارش ماهیانه است.

سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو همانطور که از نامش پیداست به همه آنچه گویند که منجر به افزایش ورودی ارگانیک سایت ها از موتورهای جستجو میشود. سئو سایت را میتوان مهم ترین گام در دیجیتال مارکتینگ دانست. در اینجا علاوه بر بهبود سایت، بهینه شدن تجربه کاربری هم باید مورد توجه قرار گیرد. پیشنهاد میکنیم برای مطالعه بیشتر به مقاله سئو چیست مراجعه نمایید.

هزینه سئو چه قدر است؟

سئو فرایندی است وابسته به کیفیت و نه کمیت، پس نمیتوان برای همه کسب و کارها یک نسخه واحد ارائه داد. برای اینکه سایت ما در نتایج بالای جستجو قرار بگیرد لازم است زمان و انرژی زیادی صرف یادگیری و بکارگیری روش ها و ترفندهای سئو بکنیم.
هزینه های سئو شامل هزینه نگهداری و بهینه سازی سایت، تولید محتوا و ایجاد صفحات جدید، لینک سازی و تبلیغات آنلاین میباشد. البته با توجه به نیازهای هر پروژه این هزینه متفاوت بوده و قابل اندازه گیری است.

سئو کلاه سیاه چیست؟

گوگل به عنوان پرکاربردترین موتور جستجو همواره در راستای بهینه تر شدن قدم برداشته و در این راه سایت هایی را که به دنبال استفاده از روش های خلاف معمول و ایجاد ورودی دروغین بوده را جریمه کرده است. این سازمان بزرگ سیاست های خود را جهت رتبه بندی سایت ها همواره به روز کرده و به آن ها عمل کرده است.
این دستورالعمل ها به طور دوره ای منتشر شده و در اختیار کاربران وب قرار میگیرند. از واضح ترین این موارد میتوان به اعمال قانون کپی رایت در ایجاد محتوای تکراری اشاره کرد. این بطور کلی هرفعالیتی که ربات گونه بوده، کپی برداری بدون ذکر درست منبع و لینک سازی انبوه و بدون برنامه را میتوان از مصادیق بارز سئو کلاه سیاه دانست. در واقع سئو کلاه سیاه اغراق ناسالمی در بزرگ کردن و تکرار تکنیک های کلاه سفید است.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید را میتوان در رعایت و استفاده درست و به موقع اصول سئو اعلام شده توسط موتورهای جستجوی بزرگ دانست. همانطور که مشخص است مرز باریکی میان سئو کلاه سفید و سیاه وجود دارد که البته رعایت کردن آن با کسب تجربه به خوبی حاصل میگردد.

چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

باید بدانیم که داشتن یک سایت و بهینه کردن آن دو فاز جدا از هم است و صرفا داشتن یک سایت نمیتواند دلیل داشتن ورودی شود. ما به بهینه سازی سایت نیاز داریم که توجه اصلی ترین روش ایجاد ورودی در دنیا را به وبسایت خود جلب کنیم.
آمارها نشان میدهد که بیشتر ورودی سایت ها توسط موتورهای جستجو ایجاد میشود. کاربری را تصور کنید که بدنبال خرید لباس یا سایر ملزومات خودش است؛ وی که نمیداند از کجا اقدام به رفع نیاز خود کند، طبعا با مراجعه به موتورهای جستجو اقلام مورد نیاز خود را روی آن ها جستجو مینماید. اینجاست که ارزش واقعی داشتن یک سایت بهینه مشخص میشود.

مشاوره و ارتباط با ما

هیچ وقت برای ورود به دنیای اینترنت دیر نیست، شما میتوانید خود با یادگیری دوره های آنلاین سئو و آزمون و خطا شروع به فعالیت و کسب جایگاه نمایید و هم چنین میتوانید کار سئو سایت را به یک شرکت با تجربه در این زمینه محول کنید.
ما توانسته ایم به کسب و کارهای مختلفی را در راه رسیدن به اهدافشان کمک کنیم. مشاوران ما در راش وب همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما بوده و میتوانند شما را در راه رسیدن به نتایج بالای جستجو همراهی نمایند. مشاوره و اجرای دیجیتال مارکتینگ را به ما بسپارید.

چگونه میتوانیم خودمان سایت را سئو کنیم؟

سئو امری است تخصصی و زمانبر که با توجه به ترافیک کاری هر کسب و کار ما پیشنهاد میکنیم آنرا به افراد متخصص واگذار کنید. اما خود شما هم میتوانید با آموختن مبانی طراحی سایت، Html و css و گذراندن دوره های سئو در آن متخصص شوید.
امروزه دوره ها و مقالات مناسبی برای سئو وجود دارند. این منابع معتبر مانند گوگل، Moz.com و Nailpatel و … در اینترنت به شکل رایگان روند سئو را با شرح مثال های متنوع توضیح داده اند. همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه خدمات سئو از گام های بهینه سازی در راش وب آگاه شوید.

انتظاری که از یک سئوکار باید داشته باشیم؟

1. شناخت کافی از محصولات یا خدمات شما و بازار هدف
2. تبیین استراتژی مناسب با نیاز شما
3. آنالیز رقبا و بررسی مسیر موفقیت آنها
4. تحقیق عبارات کلیدی و استخراج عبارات پول ساز
5. هدف گذاری عبارات longtail و ایجاد ورودی در زمان کم
6. تولید محتوای مناسب برای بخش بلاگ سایت
7. تولید محتوای تاثیرگزار برای صفحات فرود سایت و بالا بردن نرخ تبدیل
8. پیاده سازی تگهای سئو داخلی مانند هدینگها، تایتل و توضیحات متا
9. اضافه کردن توضیحات متن جایگزین تصاویر یا همان Image alt
10. شناخت منابع تصاویر استوک و یونیک سازی آنها
11. انتخاب مسیر درست برای سئو با توجه به عبارات کلیدی
12. استخراج و رفع ایرادات سئو تکنیکال
13. بررسی و رفع ایرادات احتمالی ریسپانسیو سایت
14. اضافه کردن کدهای نشانه گذاری اسکیما
15. بهینه سازی کدهای html css js در راستای بهبود سرعت سایت
16. بهینه سازی تصاویر برای افزایش سرعت سایت
17. اضافه کردن کدهای پیش بارگزاری برای افزایش سرعت بارگزاری سایت
18. بهینه سازی نقشه سایت sitemap
19. بهینه سازی فایل robots.txt
20. پیاده سازی صحیح اصول سئو داخلی On Page برای صفحات هدف
21. آموزش پنل کاربری سایت و نحوه ساخت صفحات جدید به نماینده کارفرما
22. بهینه سازی ساختار مسیریابی کاربران و ربات ها برای درک بهتر مفهوم سایت
23. بهینه سازی ساختار رابط کاربری و تجربه کاربری
24. تبیین تقویم محتوایی مورد نیاز سایت
25. تعیین استراتژی سئو خارجی، لینک سازی و اجرای آن
26. ساخت لینک به صورت دستی در وبسایتهای با ارزش رایگان
27. فعالیت در سیستم های بلاگدهی برای ساخت لینک خارجی
28. دنبال کردن دائمی جایگاه های وبسایت و آنالیز دقیق دیتاهای سرچ کنسول
29. بررسی دائمی ورودی های گوگل سایت و آنالیز رفتار آن ها
30. بررسی سایتهای ارائه دهنده خدمات رپورتاژ آگهی و انتخاب وبسایتهای مناسب
31. یافتن و اصلاح تمام لینک های شکسته سایت
32. رفع ایرادات سرچ کنسول و ارورهای آن
33. شخصی سازی صفحه 404
34. ارائه طرح مناسب و اجرای آن برای لینک سازی داخلی وبسایت و ایجاد ارتباطی عمیق بین صفحات سایت
35. ارائه استراتژی فعالیت در شبکه های اجتماعی و ایجاد ورودی هدفمند برای وبسایت از طریق آنها
36. بررسی وضعیت هاست و دامنه از نظر کیفیت و سرعت
37. بهینه سازی ساختار منو و آدرسهای URL و اعمال ریدایرکت های لازم
38. ارائه استراتژی مناسب برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فضای آنلاین
39. ارائه راهکار برای تبلیغات ppc مانند google adwords و تبلیغات بنری
40. تامین امنیت وبسایت و اخذ بکاپ‌های دوره‌ای
41. ارائه پیشنهاد مناسب برای نحوه‌ی ارائه و پرزنت بهتر خدمات یا محصولات
42. ارائه پروپوزال مناسب با توجه به نیازهای شما و هدف گذاری دقیق
43. تضمین فعالیت هدفمند و ارائه گزارشهای دوره ای
44. استفاده از منابع و جامعه آماری دقیق در گزارش‌ها
45. به روز بودن در علم سئو و شناخت جدیدترین الگوریتم های گوگل
46. آشنایی کامل به html, css , js
47. ارائه روشهای افزایش ورودی با توجه به برنامه‌ریزی کوتاه مدت
48. استفاده از روشهای کلاه سفید و اجتناب از پیاده سازی روشهای کلاه سیاه سئو
49. آشنایی به اصول سئو محلی و استفاده از پتانسیلهای آن
50. تجربه کافی و رزومه قویخد

اگر مسیر سئو سایت خود را کلاه‌سفید و کاملا قابل درک و مسیریابی برای کاربر و ربات طی کنید، دیر یا زود گوگل تلاش‌های شما را با ورودی ارگانیک ارج می‌نهد.
راش‌وب، مارکتینگ سبز

اطلاعات تماس شرکت

تلفن: ۰۲۱۷۷۲۲۰۲۷۵

آدرس: تهران، نارمک، خیابان فرجام به سمت غرب، نرسیده به میدان صدم، پلاک هفتصد و یک، واحد هشتم.