فعالیت در شبکه های اجتماعی امروزه یکی از نیازهای اصلی دیجیتال مارکتینگ است. حضور پررنگ در این فضا میتواند علاوه بر ایجاد حس نزدیکی میان کاربران با برند شما، موجب ایجاد مشتری جدید و برندیگ شود.
جالب است بدانیم اینستاگرام تا سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۱ میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد. اینستاگرام فقط در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱بالغ بر ۱۳ میلیون بار دانلود شده وجزو پردانلودترین ها محسوب میگردد.
ما در راش وب با هدف گزاری و تدوین تقویم محتوایی نرخ تعامل کاربران را بالا میبریم. اینستاگرام هم مانند گوگل قواعد معینی را برای بهبود روند جستجوهایش به کار میبرد که یکی از معیارهای اصلی آن نرخ تعامل است.
در اولین قدم باید به درک درستی از کسب و کار برسیم، تا بتوانیم از طریق تولید محتوای دقیق محصولات و خدمات را به کاربران معرفی کنیم. با برگزاری جلسات حضوری و آنلاین میتوان نیازمشتری را درک کرد و نقشه راه را ترسیم نمود.
در این مرحله نیاز داریم با توجه به بودجه و نیاز مشتری اقدام به برنامه ریزی برای مارکتینگ و برندینگ نماییم.
پس از درک کامل از وضعیت موجود کسب و کار اقدام به تهیه تقویم محتوایی مینماییم. محتوا قدرتمندترین ابزار برای بالا بردن نرخ تعامل است.
راش وب یکی از کامل ترین تیم های تولید محتوا را در اختیار دارد. محتوای تصویری شامل ویدیو مارکتینگ و عکاسی و محتوای متنی جزو تخصص ماست.
کاربران انتظار دارند هنگام طرح سوال و یا ارسال دایرکت با پاسخگویی به موقع مواجه شوند. پشتیبانی ارتباط با کاربران و پاسخگویی به آن ها تا زمان اعلام قیمت و توافق انجام کار در دایرکت ها و کامنت ها توسط تیم ما انجام میگیرد.
بهترین روش برای ایجاد ورودی، بالا بردن نرخ تعامل کاربران با مطالب صفحه است. در اینجا با استفاده از روش های متنوع مانند برگزاری مسابقه، مطرح نمودن سوالات خاص برای کاربران، معرفی کاربرد خدمات (یا محصولات) و تجربه کاربران دیگر میتوان مطالب را برای آن ها جذابتر کرد.
همانطور که مشخص است میتوان مسیرهای زیادی را برای بالا بردن تعامل به کار برد. هر اتفاقی هرچند کوچک میتواند خود تبدیل به نقطه ای شود که منجر به بالا بردن نرخ تعامل شود، حتی تولید محتوای ویدیویی از مسائل کاری که با مشتریان یا کاربران بوجود می آید میتواند باعث افزایش بازدید شود.
با کامنت گذاری درست و دقیق در صفحات و فالوو کردن کاربران صفحات مشابه میتوان تعداد فالوور را افزایش داد.
امروزه میتوان با صراحت بیان کرد که تبلیغات در اینستاگرام به یکی از راه های مطمئن برای جلب مشتری تبدیل شده است. تبلیغات در این فضا میتواند به صورت اسپانسرینگ، بازدیدی، ساعتی، استوری، ایمپرشن و یا تبلیغات اینفلوئنسر صورت پذیرد.
همه انواع تبلیغات ایسنتاگرام به وقت خود مفید بوده و میتواند حائز اهیمت باشد. اما استفاده درست و به موقع از فرصت ایجاد شده نکته ای است که از خود تبلیغات مهم تر است. هر کدام از صفحات اینستاگرام دارای یک زمان طلایی هستند، فرض کنین کاربران شما اغلب مادران خانه دار هستند که میتوانند زمان خاصی را برای گشت و گذار در ایسنتاگرام صرف کنند، پس زمان طلایی صفحه شما همان زمانی است که کاربران هدف بیشتری در اینستاگرام حضور دارند.
در این نوع از تبلیغات طرف نمایش دهنده کمپانی فیس بوک (صاحب اپلیکیشن اینستاگرام) است. اگر پیج شما در حالت Business قرار داشته باشد میتوانید با رفتن روی هر پست و کلیک روی گزینه Promote اقدام به خرید یکی از بسته های تبلیغاتی کنید. در این حالت تبلیغ شما میتواند میان استوریها یا Home شخصی هر شخص نمایش داده شود.
این روش یکی از متداول ترین روش های تبلیغات در هر رسانه ای است. اما بیایید از این نکته که هرکس پس از مدت کوتاهی استفاده از اینستاگرام متوجه این نوع تبلیغات خواهد شد، غافل نشویم. آمارها نشان میدهند که کاربران سعی میکنند از تبلیغات بدور باشند. پس بهتر است حدالامکان از روش هایی استفاده کنیم که نرخ بازدید بهتری خواهند داشت.
در این روش تعداد بازدید هر پست مدنظز است. بطور مثال شما میتوانید تعداد ۱۰۰۰ بازدید برای پست مورد نظر خریداری کنید و با رسیدن به حدنصاب تبلیغات پایان میپذیرد. این روش هم بسیار متداول بوده و میتواند مفید باشد.
در این روش برخلاف تعداد بازدید، میزان ساعتی که پست شما در صفحه تبلیغ دهنده قرار میگیرد مدنظر است. معمولا این میزان ۲۴ ساعت در نظر گرفته میشود.
از زمانی که اینستاگرام قابلیت استوری را اضافه کرده با تایید خوبی از کاربران مواجه شده است. این امکان وجود دارد که تبلیغ مورد نظر را در استوری صفحات منتشر کنیم، البته در این روش بهتر است از اینفلوئنسرها استفاده کنیم.
در این روش هدف صرفا تعداد نمایش است و نه تماشا کردن ویدیو تا انتها (البته اگر پست بصورت ویدیو باشد).
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از کامل ترین راه های تبلیغات است که امروزه خود به یکی از شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. در این روش با توجه به جامعه هدف و خدمات (یا محصولات) میتوان تعدادی از صفحات مناسب را برای تبلیغات انتخاب کرد.
دقت کنید، پستی که به جهت تبلیغات منتشر میکنید چه تاثیری روی مخاطبان خواهد داشت.
همه فعالیت های ما بر پایه اصول کلاه سفید و موارد ذکر شده بصورت ماهیانه در یک گزارش کامل به کارفرما ارائه میشود.
امروزه اینستاگرام با در اختیار داشتن ۱۲ میلیون کاربر ایرانی که حدود ۸ میلیون از آن ها تهرانی هستند میتواند شما را به بازار هدف آنلاین نزدیک کند.
تمام مراحلی که باید به برای رسیدن به موفقیت در اینتساگرام طی کنید را در این صفحه توضیح دادیم، همچنین میتوانید با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد ببندید.
تلفن: ۰۲۱۷۷۲۲۰۲۷۵
آدرس: تهران، نارمک، خیابان فرجام به سمت غرب، نرسیده به میدان صدم، پلاک هفتصد و یک، واحد هشتم.
راشوب، مشاور برندینگ و بازاریابی رسیدن شما به اهدافتان در حوزه اینترنت را تضمین می کند.
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد راش وب محفوظ است.