تولید محتوا

تولید محتوا

اگر شما هم وبسایت دارید حتما جمله معروف “Content is king” ، محتوای شما پادشاه وبسایت شماست، را شنیده اید. نویسندگان زیادی هستند که می توانند متن های هیجان انگیزی برای شما بنویسند و محتوای جالبی تولید کنند، افراد زیادی نیز توانایی ایجاد محتوای بر پایه اصول سئو دارند و اصطلاحا ماشین پسند می نویسند. اما مساله اینجاست که نویسندگان کمی را خواهید یافت که هم هیجان انگیز و هم ماشین پسند بنویسند.

تولید محتوا
تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا میتواند برای هر سایت با توجه به کسب و کارش متفاوت باشد، شما میتوانید بررسی کلمات هدف و اصول تکنیکال سئو را هم به ما واگذار کنید، تا در پیدا کردن آن ها به شما کمک نماییم یا میتوانید با ارائه عبارات هدف، ما را در تولید محتوای هرچه بهتر راهنمایی کنید.
شما می توانید سفارش تولید محتوا سایت خود را به نویسندگان مجرب راش وب بدهید. نویسندگان ما در راش وب، مقاله ای هیجان انگیز، موثق، معتبر، با نگارشی روان و عوام پسند تولید می کنند و هم چنین با رعایت اصول سئو ، محتوای وبسایت شما را ماشین پسند نیز می کنند. محتوای تولید شده مقاله ای دست اول خواهد بود که برای معرفی سایت شما امری حیاتی است.

هزینه تولید محتوا

با توجه به اینکه هزینه تولید محتوای وبسایت شما تحت تاثیر فاکتورهای زیر تعیین می گردد، لازم است تا درخواست خود را ثبت کنید تا پس از بررسی، با شما تماس گرفته شود و در رابطه با هزینه، زمان تحویل، نحوه تولید و مسائل دیگر هماهنگی های لازم صورت بگیرد.
هزینه تولید محتوا با توجه به فاکتورهای زیر تعیین می گردد:
- تالیفی بودن و یا ترجمه بودن محتوا
- تخصصی بودن و یا عمومی بودن آن
- تعداد کلمات
- حجم کل سفارش (هرچه بیشتر باشد تخفیف بیشتری اعمال می گردد)
هم چنین اگر سفارش تولید محتوای شما برای رپورتاژ آگهی باشد، شما می توانید با خرید رپورتاژ خود از مجموعه راش وب از 30 درصد تخفیف تولید محتوای آن بهره مند شوید.

تولید محتوا
تولید محتوا

شرکت تولید محتوا

با کمی جستجو متوجه می شوید که شرکت های بسیاری هستند که خدمات تولید محتوا دارند و با نویسندگان زیادی قرارداد همکاری دارند. اما خیلی زود متوجه خواهید شد که تمام این شرکت ها متنی اصولی، بدون ایرادهای نگارشی، معتبر و موثق در اختیار شما نمی گذارند. تجربه نشان داده بسیاری از اوقات وقتی با هزینه بسیار پایین سفارش تولید محتوا را به یکی از این شرکت ها واگذار می کنیم، متنی که تحویل می گیریم مشکلات زیادی دارد. پیش آمده با جستجوی پاراگراف به پاراگراف در گوگل متوجه کپی بودن این قسمت ها شدیم و به علاوه در مواردی دیده شده که هیچ تیتری نیز در مقاله به کار برده نشده است. کلمات کلیدی سفارش دهنده جایی در محتوای تولید شده ندارند، خبری از عکس نیست، جمله ها بی ارتباط با یکدیگرند و به طور کلی دلیل ارزان بودن قیمت را درک کردیم.

تولید محتوای تخصصی

اما ما در راش وب به صورت دورکاری با هیچ نویسنده ای همکاری نداریم، نویسندگان ما مقیم هستند و آموزش کامل مهارت های تولید محتوا را فرا گرفته اند. در محتواهای تولید شده توسط راش وب به ندرت ایراد املایی پیدا خواهید کرد، متون ما بارها ویرایش می شوند و هیچ گونه ایراد نگارشی در آنها نخواهید یافت. حتی الامکان با ترفندهای فوتوشاپ و استفاده از لوگو عکس ها یونیک می شوند و محتوای تخصصی شما به بهترین شکل آماده انتشار می شود، کلمات کلیدی شما مشخص می شوند، توضیحات متا دسکریپشن اضافه می شود، تیترگذاری از H2 تا H6 به صورت پیشنهادی در اختیار شما قرار می گیرد و در صورت تمایل به مطالب دیگر سایت شما لینک سازی داخلی نیز می کنیم.

عکس برداری برای تولید تصاویر اختصاصی نیز در صورت نیاز شما انجام می گیرد. برای دریافت نمونه کارها، مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه و تعرفه تولید محتوا با همکاران ما تماس بگیرید.

تولید محتوا
تولید محتوا

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

در حال حاضر، تولید محتوا در شبکه های اجتماعی نوعی چالش بزرگ محسوب می‌شود. با توجه به اینکه رقابت در این حوزه بسیار زیاد است بالطبع خلاقیت و محتوای متفاوت باعث افزایش جذب کاربران می‌شود. برای تولید محتوای موفق در شبکه های اجتماعی سه پارامتر یکپارچگی محتوا، تداوم تولید محتوا و زمان بندی دقیق انتشار پست اهمیت بسیاری دارند و بهتر است بگوییم این سه پارامتر عوامل کلیدی در این زمینه به شمار می‌روند.
از انواع تولید محتوای شبکه های اجتماعی می توان به تصاویر جذاب، ویدئو، پخش زنده ویدئو، آماردهی مدرن و اینفوگرافیک، پست مناسبتی، چالش و یا مسابقه های جذاب برای مشتری اشاره کرد که می توان گفت اگر تمامی این موارد در زمان مناسب و زمان بندی دقیق انجام شوند بازدهی بسیار بالایی خواهند داشت.

پرسش و پاسخ متداول تولید محتوا


ما در راش وب در صورت دریافت سفارش تولید محتوا برای وبسایت شما نکات مهم بسیاری را رعایت می کنیم که به برخی از آن ها اشاره می کنیم: پیش از هرچیز مخاطبان شما را بررسی می کنیم.مخاطبانی که وارد سایت می شوند انتظار روبرو شدن با چه مطالبی را دارند؟ چه سوال هایی ممکن است برایشان پیش بیاید و تا چه اندازه می توانیم دقیق به آنها پاسخ دهیم؟ اولین قدم برای نوشتن محتوا برای مخاطبین این است که به جای آنها فکر کنیم، به سوالاتی که ممکن است برای آن ها پیش بیاید پاسخ دهیم.

قدم دوم، نوشتن مطلب با ادبیاتی روان، عامیانه و جذاب است. قرار نیست مانند چارلز دیکنز جملات طولانی و ادبیاتی سنگین به کار ببریم. بلکه باید با گفتاری روان مانند یک فروشنده حرفه ای به معرفی محصول، یک متخصص سئو به آموزش آن و یا مانند پزشکی دلسوز به راهنمایی بیمار بپردازیم.

قدم سوم، اضافه کردن محتوای صوتی و تصویری برای مخاطبان است. یک مقاله دو هزار کلمه ای را تصور کنید بدون آنکه حتی یک عکس داشته باشد مطمئنا چشم خواننده را خسته می کند. از طرفی قانون کپی رایت گوگل از کپی کردن تصاویر دیگران اصلا خوشش نمیاید. پس یا با ترفند هایی تصاویر را اختصاصی می کنیم یا در صورت تمایل مشتری به عکس برداری نیز می پردازیم.

قدم چهارم، رعایت کدهای html : رعایت استفاده صحیح از تگ های h ، توضیحات متادسکریپشن و توضیحات تصاویر در هر محتوایی لزوم دارد. اگر می خواهید عبارتی تیتر به نظر بیاید برای اینکه مخاطبان متوجه شوند ممکن است فقط آن را بولد کنید ولی اگر می خواهید گوگل نیز متوجه منظور شما شود بایستی با استفاده از تگ h به آن نشان دهید.

قدم پنجم، لینک سازی داخلی: هر زمان مطلب تازه ای بر روی سایت آپلود می کنید می توانید به مطالب و صفحات دیگر لینک سازی کنید. با این ترفند هم به مخاطبان نشان می دهید که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند کلیک بعدی را انجام دهند هم گوگل متوجه می شود هر صفحه را با چه عباراتی نشان می دهید و احتمالا صفحه هدف شما در عبارت لینک شده پاسخ مناسبی می دهد. پس در صورت بالا رفتن اعتبار دامنه شما تمام این لینک ها با ارزش تر می شوند.

شما می توانید با مراجعه به مقاله تولید محتوا سایت بر پایه اصول سئو همه چیز درباره این فرآیند زمان بر و حساس را بخوانید.
قدم دوم، نوشتن مطلب با ادبیاتی روان، عامیانه و جذاب است. قرار نیست مانند چارلز دیکنز جملات طولانی و ادبیاتی سنگین به کار ببریم. بلکه باید با گفتاری روان مانند یک فروشنده حرفه ای به معرفی محصول، یک متخصص سئو به آموزش آن و یا مانند پزشکی دلسوز به راهنمایی بیمار بپردازیم.

قدم سوم، اضافه کردن محتوای صوتی و تصویری برای مخاطبان است. یک مقاله دو هزار کلمه ای را تصور کنید بدون آنکه حتی یک عکس داشته باشد مطمئنا چشم خواننده را خسته می کند. از طرفی قانون کپی رایت گوگل از کپی کردن تصاویر دیگران اصلا خوشش نمیاید. پس یا با ترفند هایی تصاویر را اختصاصی می کنیم یا در صورت تمایل مشتری به عکس برداری نیز می پردازیم.

قدم چهارم، رعایت کدهای html : رعایت استفاده صحیح از تگ های h ، توضیحات متادسکریپشن و توضیحات تصاویر در هر محتوایی لزوم دارد. اگر می خواهید عبارتی تیتر به نظر بیاید برای اینکه مخاطبان متوجه شوند ممکن است فقط آن را بولد کنید ولی اگر می خواهید گوگل نیز متوجه منظور شما شود بایستی با استفاده از تگ h به آن نشان دهید.

قدم پنجم، لینک سازی داخلی: هر زمان مطلب تازه ای بر روی سایت آپلود می کنید می توانید به مطالب و صفحات دیگر لینک سازی کنید. با این ترفند هم به مخاطبان نشان می دهید که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند کلیک بعدی را انجام دهند هم گوگل متوجه می شود هر صفحه را با چه عباراتی نشان می دهید و احتمالا صفحه هدف شما در عبارت لینک شده پاسخ مناسبی می دهد. پس در صورت بالا رفتن اعتبار دامنه شما تمام این لینک ها با ارزش تر می شوند.

شما می توانید با مراجعه به مقاله تولید محتوا سایت بر پایه اصول سئو همه چیز درباره این فرآیند زمان بر و حساس را بخوانید.

محتوای تکراری یا Duplicate content به هیچ وجه دلخواه گوگل نیست. گوگل اصلا قرار نیست به وبسایت هایی که مطالب دیگران یا حتی مطالب خودشان (از صفحه دیگری) را کپی می کنند و در انتظار جایگاهی در نتایج جستجو هستند، جایگاه بدهد. جدای از آن در صورت شکایت نویسنده اصلی به گوگل صفحه شما پاک می شود و ممکن است شامل جریمه های سنگین تری نیز بشوید. محتوای تکراری مانند آفتی به جان سایت شما می افتد و رتبه های شما را یکی پس از دیگری از شما می گیرد.

ثبت پروژه در راش وب

ثبت پروژه در راش وب