پست مهمان چیست؟ راه‌کار آسان برای ارسال پست مهمان

calendar 21 اسفند 1400

پست مهمان چیست؟ راه‌کار آسان برای ارسال پست مهمان

چگونه پست مهمان را منتشر می‌کنید؟ چگونه یک مقاله مهمان می‌نویسید؟
احتمالاً سوالات زیادی در مورد این موضوع دارید. و در این مقاله به همۀ آن‌ها و بسیاری دیگر پاسخ خواهیم داد. اما قبل از اینکه بررسی کنیم چگونه باید یک پست مهمان بنویسید و اینکه پست مهمان چه مزیت‌هایی برایتان دارد، اجازه دهید ابتدا مفهوم آن را به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم.

برای دانلود فایل PDF کلیک کنید؛ تعداد کلمات ۲۹۰۱ کلمه، زمان تقریبی مطالعه ۱۳ دقیقه.

فهرست مطالب:

پست‌های مهمان چیست؟
تعیین اهداف وبلاگ‌نویسی مهمان
چگونه فرصت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان را پیدا کنیم؟
نکات مهم وبلاگ‌نویسی مهمان
بیوگرافی مهمان
چگونه بهترین وبلاگ‌نوسی مهمان باشید

پست‌های مهمان چیست؟

پست مهمان یا guest post انتشار مقاله در وب سایت شخص دیگری است. بسیار ساده است و وبلاگ نویسان این کار را انجام می‌دهند تا بتوانند آگاهی و ترافیک بیشتری را از برندی به وب‌سایت خود بازگردانند که به عنوان ترافیک ارجاع نیز شناخته می‌شود.

اهداف وبلاگ نویسی مهمان خود را تعیین کنید

قبل از شروع، اولین وظیفه شما این است که تصمیم بگیرید هدف شما از وبلاگ نویسی مهمان چیست. دانستن این هدف پیش از انتشار پست در تعیین قالب مناسب وبلاگ‌ها برای ارسال پست‌های مهمان کلیدی است.
به طور معمول سه هدف اصلی برای وبلاگ نویسی مهمان وجود دارد:

  • نام خود را در جایگاه یک مرجع و کسب‌وکار شناخته شده قرار دهید.
  • بازگرداندن بازدید (ترافیک) به وب سایتتان.
  • ایجاد بک لینک برای وب سایتتان (اگرچه این هرگز نباید تمرکز اصلی باشد، زیرا گوگل در این مورد جریمه در نظر می‌گیرد).

با انتشار محتوای مناسب در وبلاگ‌های معتبر، می‌توانید به تمام این سه مورد دست پیدا کنید.

اگر در تلاش برای دستیابی به موارد شمارۀ 1 یا 2 هستید، باید وبلاگ‌هایی را بیابید که مخاطبان گسترده و پیگیر دارند.
اگر فقط در تلاش برای رسیدن به مورد شماره 3 هستید، باید وبلاگ‌هایی را که دامنۀ ریشۀ قدرتمندی دارند مشخص کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند MOZ می توانید این موضوع را بررسی کنید.
دانستن اهدافتان از قبل به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید کدام یک از وبلاگ‌ها برای انتشار پست‌های مهمان بهترین گزینه هستند.

چگونه فرصت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان را پیدا کنیم

اولین کاری که باید انجام دهید این است که فرصت‌هایی برای انتشار پست مهمان پیدا کنید. هنگامی که به دنبال وب‌سایت برای انتشار پست مهمان هستید، درواقع هدف اصلی شما یافتن سایت‌های مرتبط با حوزه یا کسب‌وکار خودتان است.
در جست‌وجوی وبلاگ‌هایی باشید که با معیارهای زیر مطابقت داشته باشند:

  • محتواهای وب سایت موردنظر بر روی موضوع کسب و کار خودتان متمرکز باشد.
  • در نظر گرفتن سلیقۀ مخاطبان آن وب سایت و اینکه آیا به حیطه کاری شما علاقه مند خواهند شد یا نه.
  • پست‌های وبسایت موردنظرتان خوانندگان را درگیر کرده باشد یعنی بررسی کنید که پست‌ها به صورت اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌اند و روی آنها نظر داده شده است.
  • صاحب وب‌سایت در رسانه‌های اجتماعی فعال است (بنابراین خواهید دانست که آن‌ها کار شما را در سایت خود تبلیغ می‌کنند.

برای مثال، فرض کنید که شما بذرهای گیاهی می‌فروشید، حالا باید به دنبال وبلاگ‌هایی باشید که محتواهایی در مورد کشاورزی و باغبانی منتشر می‌کنند و مخاطبان پیگری دارد.
با ایمیل زدن به مدیران سایت‌ها میتوانید برای انتشار پستتان در وبسایت آن‌ها درخواست خود را ارسال کنید. هم‌چنین میتوانید از خرید رپورتاژ آگهی استفاده کنید، ما در راش وب با بیش از ۱۴۰۰ سایت در وب فارسی همکاری داریم، شما میتوانید در میان سایت‌های مختلف، وبسایتی را که به اهداف شما نزدیک‌تر است را انتخاب نموده و پست خود را در آن منتشر نمایید.

در نظر گرفتن موارد زیر به شما کمک می‌کند تا انتخاب مناسبی برای انتشار پست‌های مهمان داشته باشید.

وبلاگ نویسان مهمان پرکار

وبلاگ نویسان مهمان پرکار در حیطۀ کاری خود را می‌شناسید؟ اگر وبلاگ‌های مرتبط با کسب‌وکار خود را بررسی می‌کنید (که پیشنهاد می‌شود این کار را زیاد انجام دهید) پس تا الان به تعدادی از نام‌هایی برخوردید که مکرراً در وبلاگ‌های مهمان ظاهر می‌شوند.
با استفاده از جست‌وجوی گوگل، نام وبلاگ نویسان مهمان پرکار در حیطۀ کاری خود را در قالب عبارت “پست مهمان توسط” جست و جو کنید. با این روش همۀ سایت‌هایی را که وبلاگ نویسان مهمان در آن‌ها پست منتشر کرده‌اند نمایش داده می‌شود. این وب سایت‌ها باید فرصت‌های خوبی برای انتشار پست مهمان شما نیز باشند. اگر واقعاً یک وبلاگ نویس مهمان را در حوزه کاری خود بشناسید که به شما صاحبان وبلاگ‌هایی را معرفی کند که پست‌های مهمان را منتشر می‌کنند، یک امتیاز خوب است.

“البته باید گفت با توجه به اینکه این متن ترجمه شده از وبسایت Neilpatel است؛ بیشتر این موارد در وب انگلیسی در دسترس است؛ اما باز هم میتوان با جستجو وبلاگ‌نویسانی را در حیطه کاری خود پیدا کنیم.”

بک لینک های رقیب

اگر شما (یا آژانس بازاریابی آنلاین شما) در حین کار بر روی کمپین سئو خود تا به حال یک تحلیل از بک لینک‌های رقیبانتان انجام داده‌اید، به احتمال زیاد متوجه شده‌اید که یک یا چند نفر از رقبای شما از پست‌های مهمانی که منتشر کرده‌اند، بک لینک دارند. اگر به ابزارهایی مانند Open Site Explorer دسترسی دارید، می‌توانید به بک لینک‌های رقبای خود نگاه کنید و هر یک از پست‌های وبلاگی که آنها نوشته‌اند را مشاهده کنید. اگر موردی را پیدا نکردید، می‌توانید در گوگل جست و جو کنید.

“اگر بدنبال خرید بک لینک تمام صفحات از سایت‌های معتبر هستید میتوانید با مراجعه به صفحه پیوند داده شده لیست سایت‌های راش وب را برای خرید بک لینک مشاهده نمایید.”

link:domain.com -domain.com “پست مهمان” (به جای domain.com با دامنه سایت موردنظر شما) که باید سایت‌هایی را که وب سایت رقیب برای آن‌ها نوشته است را نشان دهد.
مثال:
link:backlink.io -neilpatel.com “پست مهمان”

جست و جو در شبکه‌های اجتماعی

بسیاری از وبلاگ نویسان پوسترهای مهمان آخرین پست‌های مهمان خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. از آنجایی که سریع‌ترین جست‌وجو، جست‌وجو در توییتر است، باید در توییتر کلمه کلیدی «پست مهمان» را سرچ کنید تا جدیدترین توییت‌ها را درباره پست‌های مهمان در صنعت خود دریافت کنید. فقط کافی ست لینک‌ها را دنبال کنید تا ببینید کدام یک از وبلاگ‌ها پست‌های مهمان را می‌پذیرند.

برنامه ریزی برای ارسال یک پست وبلاگ نویسی مهمان

توجه داشته باشید که انتشار پست مهمان صرفا پیدا کردن یک وب سایت برای انتشار تماس با آن نیست. انتشار یک پست مهمان نیاز به آماده سازی و برنامه ریزی دارد. پس قبل از پیشنهاد پست مهمان به سایتی که در جست و جوهایتان پیدا کرده‌اید، باید چند کار را انجام دهید.

بررسی محتوای وبلاگ موردنظر

آشنایی با محتوای وبلاگ هدف شما بسیار مهم است. مطمئناً می‌دانید که آن محتوا در مورد کلمه کلیدی‌ای است که هنگام جست‌وجوی فرصت‌های پست مهمان آن را سرچ کرده‌اید. اما شما باید بیشتر در مورد آن محتوا بدانید مانند:
محتواها برای چه سطحی از مخاطبان (مبتدی، متوسط، پیشرفته) نوشته می‌شود؟
برای چه نوع مخاطبی نوشته می‌شود؟ اگر کسب‌وکار شما B2B است، پس طبیعتا مخاطبان وبلاگ پست مهمان شما باید مشاغل باشند، نه کاربران عمومی.
چه نوع محتوایی نوشته می‌شود؟ آیا بیشتر مفاهیم کلی است یا آموزش های خاص و دقیق؟

نحوه انتشار پست‌های مهمان دیگر را بررسی کنید

در حالی که یک وبلاگ ممکن است پست‌های مهمان زیادی داشته باشد، سوال این است که آیا وبلاگ نویسان مهمان خوب عمل می‌کنند؟ آیا پست‌های وبلاگ مهمان در سایت به اندازه پست‌های وبلاگ که توسط مدیر وبلاگ نوشته شده‌اند بازخورد دارند و یا در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند؟
برخی از سایت‌ها ممکن است که پست‌های مهمان را بپذیرند، اما اگر مخاطبان فقط نسبت به پست‌های اصلی وبلاگ بازخورد نشان دهند و اگر هدف شما از ایجاد و انتشار پست مهمان بازگرداندن ترافیک به وب‌سایتتان و معرفی برندتان باشد، سود زیادی به دست نخواهید آورد.

ببینید وبلاگ نویسان مهمان چه کسانی هستند

برخی از صاحبان وبلاگ به احتمال زیاد پست‌های مهمانی که توسط انواع خاصی از افراد نوشته شده است را نسبت به دیگران می‌پذیرند. چند بیوگرافی وبلاگ نویس مهمان را در وبلاگ مطالعه کنید تا ببینید آیا آنها وبلاگ نویس، فریلنسر، مشاور، صاحب کسب و کار و غیره هستند یا خیر. این کار زمانی مهم خواهد بود که شما خود را به صاحب وبلاگ برای ارائه طرح معرفی کنید.

توجه کنید که چه پست هایی بهترین عملکرد را دارند

برای اطمینان از اینکه پست مهمان شما پذیرفته می‌شود، باید به صاحب وبلاگ موضوعاتی را معرفی کنید که به خوبی با درخواست مخاطبانش تناسب داشته باشد. برای دریافت ایده‌های خوب درباره موضوعاتی که متناسب با مخاطبان وبلاگ است، از سایت‌های زیر استفاده کنید تا ببینید چه پست‌هایی در رسانه های اجتماعی محبوب بوده‌اند.
Digg: این سایت به شما پست‌هایی را نشان می‌دهد که بیشترین تعداد رای Digg را دریافت کرده‌اند.
Google trends: در اینجا میتوانید با جستجوی عبارات مورد نظرتان به لیستی از عبارات مشابه که میزان جستجوی مناسبی داشته‌اند دست یابید.

در انجمن وبلاگ موردنظرتان به چهره‌ای آشنا تبدیل شوید

برای افزایش شانس پذیرش به عنوان وبلاگ نویس مهمان، ابتدا باید از سمت صاحب وبلاگ به رسمیت شناخته شوید. بهترین راه برای انجام این کار این است که یک یا دو هفته وقت بگذارید و در مورد آخرین پست‌های آن‌ها نظر دهید. برای اشتراک‌گذاری پست‌ها و نظرتان در توییتر نیز امتیاز جایزه دریافت خواهید کرد. فقط مطمئن شوید که نام کاربری صاحب وبلاگ را در توییتر وارد کنید. به این ترتیب، وقتی پست مهمان خود را ارسال می کنید، غریبه نخواهید بود.

بهترین زمان برای ارسال یک پست وبلاگ نویسی مهمان

شما همیشه فرصت طلایی برای ارسال یک پست مهمان نخواهید داشت، اما موارد خاصی وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده کنید. از جمله:

  • هنگامی که یک وبلاگ از شما در یکی از پست‌های خود یا در رسانه‌های اجتماعی (توئیتر، فیس بوک، گوگل پلاس و غیره) نام می‌برد.
  • وقتی یک وب سایت وبلاگ شما، کسب و کار یا محصول شما را در یکی از پست‌های خود فهرست می‌کند.
  • وقتی یک وبلاگ به طور خاص در زمینۀ تبلیغات کار می‌کند، آ‌ن‌ها به دنبال پست‌های مهمان هستند.
  • وقتی یک وب سایت پست مهمان وبلاگ دیگری را منتشر می کند.

بهترین روش‌های پایه اولیه

موارد زیر هنگام ارسال یک پست وبلاگ مهمان به صاحب یک وبلاگ دیگر الزامات مطلق هستند.

دستورالعمل ها را بخوانید

آخرین کاری که باید قبل از تماس با صاحب وبلاگ انجام دهید این است که دستورالعملهای ارسال پست مهمان را در صورت وجود مطالعه کنید و آن‌ها را به دقت بررسی کنید. آیا صاحب وبلاگ از شما می خواهد که صرفا یک ایده ارائه دهید یا یک پست کامل ارسال کنید؟ قالب موردنظرشان چیست؟ آیا آن‌ها می‌خواهند شما یک حساب کاربری ایجاد کنید و آن را وارد وردپرس کنید؟ این‌ها مواردی هستند که قبل از تماس با صاحب وبلاگ باید از قبل بدانید.

ایمیل خود را شخصی سازی کنید

در قسمتی از وبلاگ موردنظرتان، باید نام و اطلاعات تماس صاحب وبلاگی که برای پست مهمان خود هدف گذاری کرده‌اید وجود داشته باشد. ممکن است مجبور شوید در صفحه درباره ما یا یکی از اکانت‌های رسانه اجتماعی وبلاگ به دنبال آن بگردید، آن اطلاعات را پیدا کنید و از آن برای شروع ایمیل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ایمیل مارکتینگ با قدمت‌ترین راهکار بازاریابی آنلاین

معرفی خودتان

بخش مربوط به بررسی وبلاگ نویسان مهمان در وبلاگ موردنظرتان را به خاطر دارید؟ برخی از صاحبان وبلاگ، به وبلاگ نویسان اجازه می‌دهند که پست‌های مهمان را در سایت‌های خودشان منتشر کنند.
اگر متوجه شده‌اید که اکثر وبلاگ نویسان مهمان خود وبلاگ نویس هستند، ممکن است بخواهید خود را به عنوان یک وبلاگ نویس معرفی کنید. شما همیشه می توانید به عنوان صاحب یک کسب‌وکار شناخته شده باشید. فقط ابتدا روی مهارت‌های وبلاگ نویسی خود تمرکز کنید.

چرا باید یک وبلاگ نویس مهمان باشید؟

در طراحی و برنامه‌اتان، مطمئن شوید که صاحب وبلاگ موردنظرتان را قانع خواهید کرد که چرا باید وبلاگ نویس مهمان باشید. چند لینک به پست‌هایی که در جاهای دیگر منتشر کرده‌اید، از جمله وبلاگ خود اضافه کنید. ترجیحاً پست‌هایی را انتخاب کنید که دارای مشارکت اجتماعی خوبی هستند تا صاحب وبلاگ توانایی بالقوه شما را در جذب مخاطبان خود ببیند.

چگونه یک ایده پست مهمان ارائه دهید

اگر دستورالعمل‌های پست مهمان از شما می‌خواهد که ایده‌ای برای موضوع ارسال کنید، سپس (بر اساس تحقیقاتی که در مورد پست‌های محبوب قبلی انجام داده‌اید)، چند ایده مختلف ارائه دهید تا صاحب وبلاگ بتواند از بین آن‌ها انتخاب کند.

چگونه یک پست مهمان عالی ارسال کنیم؟

یکی از سوالات رایج در مورد وبلاگ نویسی مهمان این است که آیا باید از بهترین محتوای خود برای وبلاگ خود استفاده کنید یا برای پست مهمان خود. این موضوع واقعاً به کیفیت وبلاگی که محتوای خود را به آن ارسال می‌کنید بستگی دارد.
اگر وبلاگ موردنظرتان چیزی جز 900+ پست کلمه با تعداد زیادی اسکرین شات ندارد، پست شما هم باید در همان قالب باشد. اگر وبلاگ چیزی جز پست‌هایی با 500 کلمه یا کمتر با یک تصویر ندارد، پست های شما باز هم باید مشابه باشند. نکات زیر نکات خوب دیگری برای رساندن پست مهمان شما به حد عالی است.

به شما مربوط نیست!

اولین چیزی که باید در مورد یک پست مهمان عالی به خاطر بسپارید این است که مربوط به تجارت، محصولات یا خدمات شما نیست. پست‌های مهمان باید یک سری منابع اطلاعاتی ارزشمند و معتبر باشند، نه تبلیغات.
هر گونه اطلاعات در مورد کسب و کار شما و موارد مرتبط باید در قسمت بیوگرافی نویسنده محفوظ باشد. اشاره‌ها، داستان‌ها یا مثال‌های گاه به گاه برای توضیح نکته خوب است، اما اکثر پست‌ها باید روی چیزی غیر از تجارت شما متمرکز شوند.

قالب بندی پست ها متناسب با موارد موجود در سایت

به پست‌های وبلاگ هدف خود نگاهی بیندازید. آیا آن‌ها از تعداد زیادی هدر، متن پررنگ، تصاویر، نقل قول‌ها یا سایر قالب‌بندی‌های خاص استفاده می‌کنند؟ اطمینان حاصل کنید که پست شما دارای عناصر مشابه برای مطابقت با سایر پست‌های سایت است.

لینک‌های داخلی و منبع

با قرار دادن چند لینک داخلی به برخی از پست‌های صاحب وبلاگ نشان دهید که محتوای آن‌ها را بررسی کرده‌اید. ساده ترین راه برای انجام این کار جست‌وجوی گوگل برای site:domain.com intitle:keyword است. با این کار پست‌های برتر آن‌ها در یک کلمه کلیدی خاص به شما نمایش داده می‌شود. بنابراین می‌توانید آن پست را به کلمه کلیدی پست خود پیوند دهید. همچنین، اگر به محصولات، کتاب‌ها و غیره خاصی اشاره می‌کنید، حتماً به آن‌ها نیز لینک دهید (با فرض اینکه جنبه تبلیغاتی نداشته باشد).

یک فراخوان برای دعوت به ثبت نظر

در پایان پست مهمان شگفت‌انگیز خود، حتماً یک راه تماس برای ثبت نظرات درج کنید. هر چه پست شما بحث بیشتری به وجود بیاورد، بهتر است!

چگونه یک بیوگرافی مهمان عالی بسازید

مهمترین بخش وبلاگ نویسی مهمان (برای شما) احتمالاً بیوگرافی پست مهمان شما خواهد بود. این قسمت تنها جایی است که باید لینک‌های تبلیغاتی خود را به وب سایت، وبلاگ، محصول، خدمات، کتاب و غیره خود اضافه کنید. آنچه در این بخش می نویسید به اهداف وبلاگ نویسی مهمان شما بستگی دارد.

ساخت مراحل بیوگرافی مهمان

  • اگر هدف شما بدست آوردن بک لینک‌های خوب است، مطمئن شوید که بیوگرافی شما دارای لینکی به وب سایتتان با متن لنگر هدف شما باشد و یک صفحه فرود سفارشی ایجاد کنید تا مخاطب را نمایان کند.
  • اگر هدف شما بازگرداندن ترافیک به وب سایتتان است، در نظر بگیرید که می‌خواهید این ترافیک به کجا برسد. بسته به موضوع پست مهمان و مخاطبان وبلاگی که پست را در آن منتشر می‌کنید، ممکن است بخواهید ترافیکی را به یک صفحه فرود سفارشی یا یک صفحه درباره یک محصول/خدمت خاص ارسال کنید.
  • اگر هدف شما افزایش فالوورهای اکانت فضاهای اجتماعی خود است، این کار را با افزودن یک خط به انتهای بیو خود انجام دهید که عبارتی مانند “من را دنبال کنید (شبکه اجتماعی موردنظر خود را وارد کنید و لینک را در اینجا قرار دهید).

یک بیوگرافی مختصر و توصیفی ایجاد کنید. کمی در مورد سابقه و تجربه خود در مورد اینکه چرا واجد شرایط نوشتن یک پست مهمان هستید، بنویسید. بیزنس یا پروژه‌های فعلی خود را که ممکن است برای خوانندگان جالب باشد، عنوان کنید.

چگونه بهترین وبلاگ نویس مهمان باشید

اگر می‌خواهید با یک وبلاگ همکاری دائمی داشته باشید، یا به سادگی می‌خواهید که صاحب وبلاگ درباره اینکه شما چه وبلاگ ‌نویس مهمان خوبی هستید به خود ببالد، مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای تبلیغ پست خود در بین مخاطبان خود انجام می‌دهید. اگر خوانندگان جدید را به سمت وبلاگ موردنظرتان هدایت کنید صاحب وبلاگ آن را دوست خواهد داشت!
همچنین، حتما به نظرات یا سوالاتی که افراد در پست شما می‌گذارند پاسخ دهید. اگر قصد دارید جایگاهتان را در بیزنس خود ثابت کنید، این یک روش تضمینی خواهد بود.

پیگیری نتایج

وقتی هدف به دست آوردن ترافیک است، قطعاً باید نتایج وبلاگ نویسی مهمانتان را بسنجید. بهترین راه برای انجام این کار ایجاد یک ناحیۀ پیشرفته در Google Analytics است.
تنها چیزی که شما نیاز دارید یک ناحیه با استفاده از منبع و چند عبارت برای هر دامنه‌ای است که مهمان وبلاگ آن شده‌اید، است.
با استفاده از این روش، می‌توانید تمام داده‌های Google Analytics خود را بر اساس ارجاعات پست‌های مهمانتان مشاهده کنید. این می‌تواند به شما کمک کند تا میزان موفقیت استراتژی کلی وبلاگ نویسی مهمان خود را از نظر دریافت ترافیک و ایجاد تبدیل بسنجید.

چگونه وبلاگ نویسان مهمان را به وبلاگ خود جذب کنید

در نهایت، فراموش نکنید که وبلاگ نویسی مهمان می‌تواند یک خیابان دو طرفه باشد. حفظ محتوای وبلاگ خود هنگام انتشار پست‌های مهمان در وبلاگ‌های دیگر دشوار است.
حتماً از وبلاگی که برای آن پست مهمان نوشته‌اید دعوت کنید تا او هم برای شما نیز پست مهمان بنویسد. این باعث می شود محتوای شما در وبلاگ خودتان هم تازه بماند، که می‌تواند به دستیابی به دیدگاه مخاطبانتان کمک کند و امیدواریم خوانندگان جدیدی را از جامعه وبلاگ نویس مهمان خود جذب کنید. این یک موقعیت دو سر برد است!

در نهایت؛ وبلاگ نویسی مهمان در سایت‌های معتبر راهی عالی برای افزایش موفقیت وبلاگ‌هایی است که در کسب‌وکارشان موفق هستند.
برای به دست آوردن جایگاه یک وبلاگ نویس مهمان، باید مطالب جذابی را ارسال کنید که ارزش و توانایی شما را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

چگونه یک وبلاگ فعال داشته باشیم؟

شش ترند ۲۰۲۲ برای وبلاگ‌نویسی تاثیرگزار

مطلب بعدی

9 نکته‌ی کلیدی که در سئو تکنیکال باید رعایت کنیم

مطلب قبلی

کلمه کلیدی LSI چیست؟ + نحوه استفاده و یافتن آن

دیدگاهتان را بنویسید

n
n

آخرین مطالب

تولید محتوای جدید یا بهینه‌سازی صفحات قدیمی وب: کدام یک برای سئو بهتر است؟
10 پلتفرم و برنامه جدید در سوشال مدیا که باید با آن‌ها آشنا شوید!
گوگل مشکل ایندکس شدن را تایید کرد!
بیش از 30 نکته برای افراد ناشنوا و معلول در ارتباط با سئو
گوگل طرحواره‌ای جدیدی به منظور رتبه‌بندی تصاویر ارائه می‌دهد!
16 اطلاعیه از Google Marketing Live 2022
بازاریابی وب 3.0: انقلابی در بازاریابی و تأثیرات آن
سه رکن اصلی سئو: اعتبار، ارتباط و تجربه
راهنمای کامل سئو محلی برای کسب‌وکارهای B2B
به روز رسانی گوتنبرگ 13 و هماهنگی آن با وردپرس 6
محتوای آسمان خراش چیست؟ و بهترین راه تولید آن
گزارش سالیانه گوگل از جستجوهای اسپم منتشر شد
۱۰ نکته کاربردی در نوشتن محتوای پست مهمان
6 سیستم مدیریت محتوا با بهترین امتیاز در Core Web Vitals
چرا صفحات جاوا اسکریپت کش شده در گوگل خالی هستند؟
9 نوع مختلف پست وبلاگ و نحوه استفاده از آنها
چک لیست سئو سایت (بروزرسانی ۲۰۲۲)
دویست اصطلاح کاربردی در سئو سایت که باید بدانیم

اشتراک گذاری مطلب