16 اطلاعیه از Google Marketing Live 2022

calendar 25 تیر 1401

16 اطلاعیه از Google Marketing Live 2022

در این مقاله به تمامی اعلاناتی که در کنفرانس زنده بازاریابی گوگل گفته شده، خواهیم پرداخت. برخی از این اعلانات مربوط به قابلیت‌هایی است که متاسفانه در کشور ما قابل دسترس نیستند.

Google Marketing Live، با یک سخنرانی کلیدی آغاز شد. این سخنرانی شامل 16 عنوان درخصوص تغییراتی ست که گوگل اعلام کرده، در این کنفرانس همچنین به Google Ads نیز اشاره شده است.

سخنرانی اصلی در وهله اول بر بهبود تبلیغات ویدیویی، پیشرفت در اتوماسیون و پیش نمایش فناوری‌های آینده‌ متمرکز بود.

در ادامه تمام مواردی که در خصوص نکات مهم این تغییرات وجود دارد، ذکر خواهد شد.

Google Marketing Live 2022

به روز رسانی تبلیغات ویدیویی

تبلیغات بیشتر در YouTube Shorts!

کمپین‌های ویدیو اکشن و کمپین‌های اپلیکشن‌ها اکنون در YouTube Shorts، در سرتاسر جهان پخش می‌شوند.
به منظور فروش بیشتر تبلیغات ویدیویی، اواخر امسال فیدهای محصول در YouTube Shorts نمایش داده خواهند شد.

تبلیغات ویدیویی در Google Discover

Google در حال بررسی راه‌هایی برای پخش تبلیغات ویدیویی کوتاه در Discover است که به طور منسجم با محتوای ارگانیک مطابقت داشته باشد.

Display Video360 کمپین‌های تلویزیون متصل

به زودی خواهید توانست از Display & Video 360 به منظور ایجاد کمپین‌های تلویزیونی متصل برای دستیابی به مخاطبان وابسته و جمعیت‌شناختی آن‌ها در سراسر YouTube و سایر برنامه‌های تلویزیونی متصل، استفاده کنید.

این دسترسی با پشتیبانی تبلیغات صورت می‌گیرد. (متاسفانه این سرویس برای کاربران ایرانی فعال نیست.)

پیشرفت در اتوماسیون

کمپین‌های Performance Max

مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها برای کمپین‌های Performance Max در ادامه سال، منتشر خواهند شد که عبارتند از:

  • تست A/B
  • پشتیبانی مدیریت کمپین گسترده در Search Ads 360 و برنامه تلفن همراه Google Ads
  • امکان بهینه سازی به منظور فروش در فروشگاه
  • داده‌های اجرایی جدید مانند شناخت مخاطب، Insights و حراج‌ها
  • امتیاز بهینه سازی و توصیه‌ها
  • به روز رسانی صفحه Insights

گوگل همچنین در ماه‌های آینده سه گزارش جدید به صفحه Insights ارائه می‌کند که عبارتند از:

  • Attribution Insights: بررسی اینکه چگونه تبلیغات شما در سطوح Google تاثیرگذار خواهند بود.
  • شناخت اقتصادی: پیدا کردن فرصت‌های جدیدی برای بهینه سازی بودجه
  • شناخت مخاطبان: بررسی افزایش عملکرد کمپین توسط مشتریان مختلف

پیشرفت در Responsive Search Ads

گوگل در اواخر سال جاری، یک سری سرمایه و دارایی به صورت اتوماتیک به Responsive Search Ads عرضه می‌کند که برای بهبود ارتباط از طریق تبلیغات، طراحی شده است.

این ویژگی به طور خودکار دارایی‌ها را بر اساس محتوای صفحات فرود و واحدهای تبلیغاتی موجود ایجاد خواهد کرد.

اگر Google Ads را انتخاب کنید، بهترین ترکیب از دارایی‌های ارائه شده و ایجاد شده به شما نمایش داده خواهد شد.

قالب‌بندی‌ها و لی اوت‌های Mobile First به منظور تبلیغات Responsive Display

لی اوت‌های جدید Mobile First به شما این امکان را می‌دهند که برند خود را در فهرست آگهی‌های عمودی تمام صفحه به نمایش بگذارید.
علاوه بر این، گوگل تبلیغات و ویدیوهای قابل پیمایش را بر اساس فید محصول شما معرفی خواهد کرد.

Asset Library

داشتن یک اکانت در ورژن جدید Asset Library می‌تواند به منظور ذخیره تمام دارایی‌های دیجیتال شما استفاده شود.

به زودی خواهید توانست با استفاده از الگوهای بهینه‌شده YouTube، تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید.

گسترش امتیاز بهینه سازی

بهبود‌های که در امتیازدهی Google Ads صورت گرفته است، هرنوع کمپینی را برای تبلیغ کنندگان در سرتاسر جهان پوشش خواهد داد.

ویژگی‌های آینده نگر

گوگل مجموعه‌ای از المان‌های تبلیغاتی را معرفی کرد که به گفته خودش به منظور سازگاری با آیندۀ بازاریابی طراحی شده‌اند؛ این المان‌ها عبارتند از:

  • تست‌های افزایش تبدیل: سنجش تبدیل‌های افزایشی بر اساس کاربران و جغرافیا
  • تست‌های افزایش جستجو: سنجش تأثیر کمپین‌های YouTube بر هدایت جستجوهای ارگانیک در Google و YouTube
  • تگ گوگل: تگ سایت جهانی به تگ گوگل تبدیل خواهد شد و با قابلیت‌های جدید به روز می‌شود.
  • My Ad Center: گوگل به کاربران امکان خواهد داد تا تبلیغاتی را که می‌خواهند ببینند انتخاب کنند.

در پایان به طور خلاصه عناوین اصلی‌ای که در Google Marketing Live آمده‌اند را لیست کرده‌ایم.

  1. کمپین‌های ویدیویی واپلیکیشنی که به YouTube Shorts خواهند آمد.
  2. فیدهای محصول به YouTube Shorts خواهند آمد.
  3. تبلیغات ویدیویی به Discover خواهند آمد.
  4. کمپین‌های تلویزیونی متصل به Display & Video 360 خواهند آمد.
  5. تست A/B حداکثر عملکرد
  6. پشتیبانی مدیریت کمپین گسترده در Search Ads 360 و برنامه تلفن همراه Google Ads
  7. امکان بهینه سازی کمپین‌ها برای فروش در فروشگاه
  8. داده‌های اجرایی جدید مانند ارائه اطلاعاتی راجب سنجش مخاطب، Insights و حراج‌ها
  9. امتیاز بهینه سازی تمامی انواع کمپین‌ها تعلق خواهد گرفت.
  10. گزارش‌های New Insights
  11. دارایی‌های ایجاد شده به صورت خودکار به تبلیغات Responsive Search خواهند آمد.
  12. لی اوت‌های First Mobile به تبلیغات Responsive Display خواهند آمد.
  13. Asset Library جدید.
  14. تست‌های افزایش جستجو و تبدیل.
  15. تگ جهانی سایت به تگ گوگل تبدیل خواهد شد.
  16. My Ad Center به کاربران اجازه می‌دهد تا تبلیغاتی را که می‌بینند انتخاب کنند

منبع: SEJ

مطلب بعدی

گوگل طرحواره‌ای جدیدی به منظور رتبه‌بندی تصاویر ارائه می‌دهد!

مطلب قبلی

بازاریابی وب 3.0: انقلابی در بازاریابی و تأثیرات آن

دیدگاهتان را بنویسید

n
n

آخرین مطالب

گوگل مشکل ایندکس شدن را تایید کرد!
بیش از 30 نکته برای افراد ناشنوا و معلول در ارتباط با سئو
گوگل طرحواره‌ای جدیدی به منظور رتبه‌بندی تصاویر ارائه می‌دهد!
16 اطلاعیه از Google Marketing Live 2022
بازاریابی وب 3.0: انقلابی در بازاریابی و تأثیرات آن
سه رکن اصلی سئو: اعتبار، ارتباط و تجربه
راهنمای کامل سئو محلی برای کسب‌وکارهای B2B
به روز رسانی گوتنبرگ 13 و هماهنگی آن با وردپرس 6
محتوای آسمان خراش چیست؟ و بهترین راه تولید آن
گزارش سالیانه گوگل از جستجوهای اسپم منتشر شد
۱۰ نکته کاربردی در نوشتن محتوای پست مهمان
6 سیستم مدیریت محتوا با بهترین امتیاز در Core Web Vitals
چرا صفحات جاوا اسکریپت کش شده در گوگل خالی هستند؟
9 نوع مختلف پست وبلاگ و نحوه استفاده از آنها
چک لیست سئو سایت (بروزرسانی ۲۰۲۲)
دویست اصطلاح کاربردی در سئو سایت که باید بدانیم
10 راهکار برای داشتن محتوای عالی
9 نکته‌ی کلیدی که در سئو تکنیکال باید رعایت کنیم

اشتراک گذاری مطلب